Tuesday, January 17, 2012

WAHHH... Dah Bersawang lah.. hahaa

ASSALAMULAIKUM....

WEY...WEY.... whats up geng!!!.. bertemu lagi dalam ruangan ini.. hahaa... baru je update blog ni.. dah bersawang rupanya.. mana tak bersawangnye, tgk la entry yang lepas tu, tak ke setahun yang sudah.. huh, mmg bersawang la.. hehee.. bukan ape, actually blog ni cuma blog simpanan je incase ade mende2 yang tak dijangka berlaku.. macam yang terjadi kat blog "takcantiktakapa.blogspot.com" tu.. tak memasal kene hacked!!! HUH!!! siot je kan.. geram betul aku kat sape yang buat tu.. adehh, malaslah nak cerita pasal yang lepas2.. tp sayang jugak sbb kat blog tu dah banyak dah cerita yang aku kongsi.. emmm, apakan daya kan, tak apa lah, aku sambung cerita kat sini jela.. tu pun sebb member2 aku dok tnya, tak nak buat blog lagi ke??? nak follow.. adeehhh.. cam best je pulak nak follow2 kan.. hehee.. tak apa lah, INSYAALLAH, lepas ni, ade lah cerita2 yang aku akan kongsikan.. tapi kepada READERS, blog ni adalah blog peribadi, tak ada kene mengena dengan orang lain.. so, mostly, cerita yang disampaikan adalah atas kehendak aku sendiri.. so, NO KOMEN2  yang agak KEJAM ye.. hehehee... ^^v

tok hari ni, ini lah dulu kot.. da mlm da ni, pasni nak solat n tidur coz esok ade kelas pagi, pkul 8.. hehehe... esok baru kita start cerita ye.. 

OHH!!! by the way, blog ni sangat simple kan??? emm, tak ade idea la nak upgrate cam ne.. but then , itu melambangkan diri aku yang memang seorang yang simple.. baiklah2.. nanti kalau ada masa upgrate lah.. boleh kan... ok deh, tata semua... LEBIU!!! <3

AZ--> oh ya... esok ade test hidraulik la.. malam pulak ada kuiz akidah, ketuhanan dan sains.. aiyooo...hahaa.. 1 apa pun tak study lagi ni.. redha je lah boleh??? emm, mcm tak boleh pulak.. USAHA TANGGA KEJAYAAN kan??? heee...^^


No comments:

Post a Comment