Friday, January 20, 2012

HIS NAME IS JIRO

ASSALAMUALAIKUM...

DARLING!!! ehhh, tgh buat apa tu??? sihat tak? hopefully u olz sihat la ye.. heeee... tajuk entry tu macam nak kontroversi je.. weee~~~  "HIS NAME IS JIRO"... Ce la teka sape JIRO tu.. macam nama artis TAIWAN pun ade jugak kan.. u olz mesti pk yang aku ni suka berangn kan.. nak cakap aku GILER BAYANG lah tu! uisshh!!! sampai hati eak.. 

JIRO ni lah BUAH HATI PENGARANG JANTUNG aku yang ke-2.. ehh.. ehh.. kenapa ke-2??? sebab ada yang PERTAMA.. kan.. betul tak?? hahaha...untuk yang PERTAMA tu, nanti lah aku cerita..

emm.. JIRO ni kan, hensem sangat.. setiap kali aku tgk dia, hati aku rasa tenang.. damai.. aman je sentiasa.. hilang semua stress yang aku selalu ngengade nak tambah.. hahahaa..korang tak caye??? tak pe, nanti aku bagi tunjuk sama dia punya gambar.. kasi tatap la lama2.. cair tak cair la korang.. aippp!!! tapi tgk je ey... ambik jangan.. TIBAI NANTI!!! hahahaa...

JIRO ni baik.. tak pernah lawan kata aku, tak pernah bentak2, tak pernah pentingkan diri sendiri.. walau pun kitorang baru berjumpa tak sampai seminggu, tapi kitorang dah saling memahami..kiranya kate omputih tu, ade CHEMISTRY la.. hehehee... gatal kan aku??? debik je sekali terus diam!!! hahaaa...:P

oklah2.. dari terus membebel, baik aku jeleskan korang dengan gambar2 dia kan.. biar korang ternganga mulut tgk dia..(yeke???) hehehee...







haa... amacam??? tergoda x??? kalau tak bagus lah.. hahaa.. :P
oklah2.. nak maghrib dah ni.. sampai disni dulu ya... nanti klau ade mood lagi, aku update lagi... 
tata... adios... wassalam...:)



No comments:

Post a Comment