Friday, March 30, 2012

MY NEW SWEET HEART

ASSALAMUALAIKUM...

WEEEE..... currently at PASIR GUDANG. my brother's house.. i just got my newborn niece.. her name is NUR HANAN.. kind of sweet name rite??? hehehee... she's my 11th "anak sedara"... woooohoooo... aku dah ada 11 ank sedara beb.. mak usu yg paling berjaya ni.. hahahaa... yelah, ank sedara yg sulung baru je lepas SPM.. n alhamdulillah, keputusan SPM dy agak cemerlang.. better than me.. but then, dy amek kursus akaun.. ok lah tu.. aku bercadang nak bagi dy hadiah.. yelah, sebagai pembakar semangat adik2 dy.. semoga semuanya berjaya.. amin... 

huhuhuuu... 2 april ni aku da start LI (latihan industri aka praktikal).. huuuu... takut beb.. yelah, orang tak pernah bekerja kan.. mmg la.. gementar beb.. hahaa... papepun, gud luck tok aku!!! hehehee...

k lah, xmo celoteh bebanyak lg.. nt2 la celoteh.. oh ya, aku sisipkan sekali gambar HANAN.. 



wassalam...




No comments:

Post a Comment